JVLIVS CAESAR MODS FORUM
Estimado usuario invitado: Si se registra/conecta podrá tener la mejor ventaja, postear en el foro, ya que los invitados solo pueden leer.

JVLIVS CAESAR MODS FORUM

Imperium III Mods Forvm. Último Mod - MCI 9.0!

ÍndiceÍndice  FAQFAQ  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  ConectarseConectarse  

Comparte | 

Help translate Asur into english

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo 
AutorMensaje
kenichiwu
Legionario
Legionario

Cantidad de envíos : 4

MensajeTema: Help translate Asur into english   Vie Ene 05, 2018 2:59 am

I need help translating Asur mod into english but I hope that I can get permission from Asur himself. I dont know if he is still on, so I am doing it on the side.

"Hi Asur. I cannot read spanish and I hope you would help me translate your mod. The only english translated mod for Imperium 3 GBR, is GBR Tactics 2.4. Sadly the mod author discontinued it. There is no communication and his mod is terrible although he had really good scripts to it. I hope that you would help me translate your mod into english so that me and my friends can play it."
Asur
Veterano
Veterano

Cantidad de envíos : 465

MensajeTema: Re: Help translate Asur into english   Sáb Ene 06, 2018 2:00 pm

kenichiwu escribió:
I need help translating Asur mod into english but I hope that I can get permission from Asur himself. I dont know if he is still on, so I am doing it on the side.

"Hi Asur. I cannot read spanish and I hope you would help me translate your mod. The only english translated mod for Imperium 3 GBR, is GBR Tactics 2.4. Sadly the mod author discontinued it. There is no communication and his mod is terrible although he had really good scripts to it. I hope that you would help me translate your mod into english so that me and my friends can play it."

You have my permission to translate AsurMod. Currently the development of mod is stopped momentarily.
I can't help you with the translate. I hope you share your progress.

Respect, Good luck Wink

AsvrMod VI: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

AsvrMod VI patch 1.1: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

AsvrMod VII a0.7 (versión de pruebas): [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]

AsvrMod en moddb: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
http://www.moddb.com/mods/asurmod
kenichiwu
Legionario
Legionario

MensajeTema: Re: Help translate Asur into english   Sáb Ene 06, 2018 5:18 pm

Hey Asur, I translated about 70-75% of the mod, some of the parts Im not able to figure out. Like the main menu to give the bonus items like wealth, and population. Also, Im looking at your Lider file and I cant seem to find out how you were able to give out Unique Items to the Liders.

Edit: Im trying to make a Hero with the unique abilities.
kenichiwu
Legionario
Legionario

MensajeTema: Re: Help translate Asur into english   Mar Ene 09, 2018 7:30 am

Pude descubrir cómo hacer que el héroe único. Lo que quiero saber es por qué estoy chocando tanto. Chocando siempre ocurre cuando la IA hace tributos o cuando crean demasiadas unidades. ¿Hay un script en tu mod que los haga hacer que el juego se chocando tanto? Además, los chocando son de partidas multijugador con mis amigos.

This message was created by using google translate =)
Contenido patrocinado

MensajeTema: Re: Help translate Asur into english   

Help translate Asur into english
Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba 
Página 1 de 1.